0
Gelegen in het centrum van Echt
Persoonlijk advies op maat
Persoonlijk advies op maat

Ruilen & retourneren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wil je je bestellingen wijzigen nadat je betaald hebt? Neem dan contact met ons op. Indien je bestelling al verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd worden. Wel kan er uiteraard geruild en geretourneerd worden, zie hiervoor de voorwaarden.
 
Kan ik ruilen of retourneren? Wat moet ik dan doen?
Niet goed? Geld Terug! Simple as that. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen retourtermijn om het product terug te sturen of te ruilen. Onze kleding is voorzien van een zichtbare label, dus dragen en retourneren is niet mogelijk zonder de label. Om een item(s) te ruilen of retourneren vult bijgevoegd retourformulier in. Let op: kleding dient ongedragen te zijn met bijbehorende kaartjes NIET losgemaakt.
Afgeprijsde artikelen kunnen NIET geretourneerd worden. Ben je het retourformulier kwijt? Download deze dan hier (link) of contacteer onze klantenservice: [email protected]
 
Kan ik een item retourneren of ruilen bij jullie in de winkel?
Je kunt zowel retourneren als ruilen in onze winkel: Urslinenstraat 12, 6101 DP Echt (Limburg). Er wordt in de winkel geen geld teruggegeven bij het retourneren van een webshopbestelling. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop je je product hebt betaald. In de winkel kun je uiteraard wel direct een ruiling doen of kiezen voor een tegoedbon.
 
Wat kost retoureren?
De kosten voor het retourneren zijn voor de consument. Deze kosten verschillen per type pakket, een bievenbus pakketje kost €5,95. Het retourneren van een normaal pakketje kost €7.95. Deze prijzen zijn afhankelijk van de verzendpartij die je kiest.
 
Hoe word ik terugbetaald?
De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop je de items hebt afgerekend. Bij betaling via iDEAL wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het product was betaald. Bij betaling via PayPal betalen we je terug via je PayPal-rekening. Bij betaling via Klarna (AfterPay) wordt het bedrag van de door jou geretourneerde items in mindering gebracht op het totaalbedrag. Is de betaaltermijn al verstreken? Dan dien je aan de gehele rekening te voldoen om bijkomende kosten (vanuit Afterpay) te voorkomen. Het teveel betaalde bedrag zal na ontvangst van de retourzending weer op je rekening worden teruggestort. De verzendkosten bij retourzendingen zijn voor rekening van de consument. Indien de verzending in eerste instantie gratis was, zal bij retour het verzendbedrag alsnog verrekend worden. 
 
Ik heb een item geretourneerd maar heb nog niets gehoord. Wat nu?
Houdt er rekening mee dat het eventjes kan duren voordat we je retour hebben ontvangen en vervolgens hebben verwerkt. Heb je na 5 werkdagen nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice: we kijken het graag voor je na!
 

Account block title

Account block text

Service

Bel ons

Bel ons

+31 (0)475 - 470526

E-mail

E-mail ons

E-mail ons

Social media

Socials

9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op Google reviews

My Fashion Echt

Ursulinenstraat 12
6101DP
Nederland Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking